zondag 1 maart 2009

Wie is André Baars?

Hallo, Ik ben André Baars, 45 jaar en woonachtig in Tiel, getrouwd met Astrid en vader van twee prachtige dochters, Anouk van 11 jaar en Lianne van 13 jaar.

Ik ben werkzaam als Servicedesk medewerker klantencontact Rabo ICT op locatie Wageningen. Meestal op de helpdesk, maar soms ook nog ambulant. Hobby´s zijn voetbal, formule 1 en fietsen. Op dit moment ben ik bijna dagelijks bezig met fietsen en fitness en in gezelschap van mijn vrouw soms aan het hardlopen.

In november 2007 werd bij mij NON-Hodgkin geconstateerd (lymfeklierkanker). Na een heftige periode van kuren in 2008, ben ik inmiddels weer zodanig op orde dat ik dolgraag, nadat ik enthousiast werd gemaakt door het lezen van de Alpe d’HuZes belevenissen, hetzelfde wil bereiken als alle andere renners in voorgaande jaren, die hebben meegefietst met Alpe d’HuZes. Het op één dag meerdere malen beklimmen op de fiets van de Alpe d’Huez t.b.v. het KWF kankerbestrijding. Maar ook voor mijzelf wil ik aan kunnen tonen, dat ik er weer ben en sterker ben dan voordat ik ziek werd. Ik hoop er echt een mooie, indrukwekkende, sportieve en vooral gezellige week van te maken in juni op de Alpe d´Huez.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten