vrijdag 20 februari 2009

Wie is Frans Klaver?

Mijn naam is Frans Klaver en ben werkzaam bij de Rabobank Almere als coördinator Facilitaire Services. Ik ben getrouwd met Evelien en heb 3 kinderen (Sharon, Jaira en Marijn).In mijn jeugd heb ik heel veel gefietst, maar na de verhuizing naar Almere ben ik minder sportief geworden.

Zo'n twee jaar geleden heb ik de draad weer opgepakt. Ben zelf in het bezit van een racefiets en een mountainbike. De mountainbike heb ik zelf opgebouwd vanaf het frame tot volledige fiets. Het is ook de bedoeling om met de mountainbike deel te nemen. Deze wordt natuurlijk helemaal aangepast naar de situatie aldaar.

Het lijkt mij ontzettend leuk en uitdagend om aan de Alpe d'HuZes mee te doen en vooral vanwege het feit dat wij voor een goed doel fietsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten