donderdag 15 januari 2009

Wie is Harry Grevinga?

Ik ben Harry Grevinga, 45 jaar en woon met mijn gezin in Arnhem. Ik ben getrouwd met Karin, samen hebben we drie kinderen van 17, 14 en 11 jaar.

Sporten vind ik heerlijk: ik heb vele jaren hardgelopen, de laatste 5 jaar fiets ik vooral, zowel op weg als op de mountainbike. Gelukkig is er in de omgeving van Arnhem een prachtige mountainbike route met de nodige hoogtemeters, waar ik me helemaal kan uitleven. Daarnaast korfbal ik ook. Ik werk als programmamanager bij Rabobank Nederland - Groep ICT.

In 2009 fiets ik voor de eerste keer de Alpe d'DuZes in het Rabobank Team, een geweldige uitdaging! Ik kwam in 2008 voor het eerst in aanraking met de Alpe d'HuZes door een collega die ik toen gesponsored heb. Op dat moment begon het meteen te kriebelen, de combinatie van de sportieve uitdaging, de rechtstreekse vorm van sponsoring en het KWF als goed doel spreekt me enorm aan. Net zoals alle andere deelnemers (maar wie eigenlijk niet?) zijn er ook in mijn omgeving mensen overleden aan kanker. Anderen hebben het overwonnen, of zijn nog aan het strijden. Als ik door een sportieve strijd op één dag een bijdrage kan leveren aan dit goede doel dan doe ik dat met overtuiging!

Voor wat betreft de sportieve prestatie: ik heb geen idee wat voor mij een realistische doelstelling is. Vele eerstejaars kiezen voor drie keer naar boven, daar ga ik ook voor. Maar uiteraard wil ook zo vaak mogelijk de beklimming doen, onder het motto: Geef nooit op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten