donderdag 15 januari 2009

Wie is Hester Agterberg?

September 2007: een oproep door Hetty van Hoof op het intraweb van de Rabobank:

Wie wil er met Rabobank collega's een estafette-fietsteam vormen om samen op 5 juni 2008 zo vaak mogelijk de Alpe d'Huez op te fietsen voor het KWF? Dit wordt gegarandeerd een onvergetelijke dag. Een ervaring met een groot saamhorigheidsgevoel; een belevenis die bijzonder inspirerend is en waar je nog lang aan terug zult denken.

En ze kreeg gelijk.....
Wat een geweldig mooi initiatief is dit! Zoveel inzet en passie door Peter, Coen en alle andere deelnemers en vrijwilligers voor dit geweldig goede doel! Een jaar om nooit te vergeten; de eerste deelnemersbijeenkomst, kennismaken met het team, het vele trainen, zoeken naar sponsors en dan nog de week en de dag zelf! Zo geweldig, zo ontroerend, zo mooi!!! Reden te meer om in 2009 weer deel te nemen!

Inmiddels is de site van www.opgevenisgeenoptie.nl vernieuwd. Iedere deelnemer/team kan een eigen sponsor/actie pagina aanmaken. Ik verwijs jullie graag naar onze
team-site. Op mijn persoonlijke pagina zal ik komende maanden in etappes meer vertellen over Alpe d'HuZes 2008, maar ook over de voorbereidingen voor 4 juni 2009.

Hier alvast even in het kort wie ik ben en mijn motivatie voor deelname aan de Alpe d’HuZes:

Mijn naam is Hester Agterberg, ik ben 31 jaar en woon in Woerden. Ik werk als Intern Accountmanager Zakelijke Relaties bij de Rabobank Montfoort-Oudewater. In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te sporten; schaatsen, tennis en fietsen. Voor mij betekent deelname aan de Alpe d’HuZes een unieke combinatie van een sportieve uitdaging met de mogelijkheid me voor de volle 100 % in te zetten voor het goede doel! Want ook in mijn omgeving zijn er mensen die met kanker in gevecht zijn, die kanker hebben overleefd, of er aan zijn gestorven. Het enige wat je dan kunt doen is luisteren naar en er zoveel mogelijk zijn voor al die mensen en hun naasten. Maar ik wil meer doen! En met dit initiatief is dat mogelijk. Samen met mijn andere teamgenoten gaan we zoveel mogelijk sponsorgelden binnen halen! Mijns inziens kan er nooit genoeg geld voor KWF Kankerbestrijding worden ingezameld en ik ga flink mijn best doen om hier een steentje aan bij te dragen. Naast de zoektocht naar sponsors ga ik de komende maanden weer hard trainen om de Alpe d’Huez op 4 juni 2009 6 keer te beklimmen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten