donderdag 15 januari 2009

Wie is Jos Lemmens?

Ik ben Jos Lemmens, woonachtig in Bergeijk en ben 44 jaar oud. Ik ben getrouwd met Loes en ben trotse vader van mijn zonen Jordy van 13 jaar en Mathijs van 10 jaar. Ik werk als Private Banker bij Van Lanschot Bankiers. Mijn hobby’s zijn wielrennen, mountainbiken, golf en mooie auto’s.

In 2007 heb ik op internet de verslagen over de Alpe d’HuZes 2007 gelezen en sloeg de vonk gelijk over. Ik had direct het gevoel: dit wil ik ook een keer doen. Mijn vader is 14 jaar geleden overleden aan kanker en heb de afgelopen jaren een aantal kennissen verloren aan deze oneerlijke ziekte. Vorige jaar heb ik een klant gesproken die 3 weken eerder maagklachten kreeg. Na een bezoek aan de huisarts en het ziekenhuis kreeg hij te horen dat hij ongeneselijk ziek was. Het leven is gewoon niet eerlijk, hier moeten we iets aan doen! Ik heb zelf in 2001 ernstige rugproblemen gekregen en is mijn leven vanaf dat moment drastisch veranderd. Ondanks mijn gezondheidsproblemen zal ik nooit mijn koppie laten hangen en wil ik genieten van elke dag. Ik ben een geboren optimist en wil er altijd voor gaan. Daarom ben ik er vorig jaar in geslaagd om 6 keer boven te komen. Als je iets wilt bereiken dan is de kans van slagen groot.

Meedoen op 4 juni 2009 aan de Alpe d’HuZes is voor mij erg belangrijk om mijn steentje bij te kunnen dragen en de strijd aan te gaan met de berg, net zoals mijn kennissen en andere mensen de strijd aan moéten gaan met kanker. Op die dag is mijn doel om de Alp minimaal zes keer te bedwingen, maar mijn koppie zit niet altijd op dezelfde lijn als mijn rug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten