donderdag 15 januari 2009

Wie is Martijn Wils?

Ik ben Martijn Wils, woonachtig in Hapert en ben 24 jaar oud. Ik werk als intern-accountmanager Zakelijke Relaties. Mijn hobby’s zijn veldrijden, wielrennen en tennis. M’n 26ste verjaardag ga ik in Franrijk vieren, namelijk op 4 juni.

Mee mogen doen aan de Alpe D’Huzes is dan ook het mooiste cadeau wat ik ooit heb gehad!Na bekendmaking van de geweldige prestaties die onze voorgangers hadden gerealiseerd in 2007 werd ik nieuwsgierig door onze enthousiaste collega en teamcaptain Hetty. Na het ontvangen van informatie en diverse mails was het mij duidelijk……….’ik ga meedoen!!’

Na de eerste teambijeenkomst in Tilburg is het enthousiasme nog meer toegenomen. Naast de training zijn we momenteel druk op zoek naar sponsoren die dit initiatief willen steunen! Wij als Rabo-team zullen ons beste beentje voorzetten om zoveel mogelijk geld binnen te halen voor het KWF. Wat gezien de positieve reacties in onze omgeving zeker moet lukken.

Op 4 juni 2008 gaan wij de strijd aan met ‘de berg’, net zoals zo velen de verschrikkelijke strijd aan móeten gaan met kanker. Op deze dag is mijn doel om de Alp minstens 6 maal te bedwingen, natuurlijk onder het motto ‘opgeven is geen optie’!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten